10 Ocak 2013 Perşembe

Anno1777 şirketler için üretim araçları

Anno1777 Üretim Araçları:
Biz onu tıklayın ve ardından bitki yapmak için tıklayın "kurmak" yeni bir sekme göreceksiniz Bize 10 milyon avroya mal olacak - "benim şirket" sekmesinde-tıklayın.
Biz fabrika "ÜRETİM ARAÇLARI [Ben bir isim seçti ve descriiption] sekmesine gidin" kurulan-sonra? Mal "ve oradan seçmek I çalışması için neler gerekir. "üretim makineleri" ve "Used Machinery Manufacturing" böyle bir makine satın [satın alabilir böylece dikkatin şirkette para olması gerekir] olarak yaklaşık maliyeti. 224 Ron
-Sonra makine satın sekmesine malları geri dönün ve bu sefer seçin. Ardından "Ham". "Sağlık" [küçük bir pencere açılır ok] 100 kg yaklaşık satın anlamına gelir. 72 Ron [ron/1kg 0.72], ahşap 1MP [2 EUR / m²] ve kare bir deri [2ron/mp] ... tüm yaklaşık 76 Ron malzemeler.
-Sonra bize ekipman imal sağlayan bir lisans satın almak için gidiyoruz hammadde aldım .... Seçeneğini sekmesini "malları" gidin. "Lisans", "makine" ve bu 10 altın maliyeti "license Üretim Araçlar İmalat Makinaları" satın alın.
Üretim Araçları Üretim Araçlar Lisansı 1 Yıldızlı - 1 Euro
Üretim Araçları Üretim Araçlar Lisansı 2 Yıldız - 2 Euro
Üretim Araçları Üretim Araçlar Lisansı 3 Yıldız - 3 euro
Üretim Araçları Üretim Araçlar 4 Yıldız Lisans - 4 Euro
Üretim Araçları Üretim Araçlar Lisansı 5 yıldızlı - 5 Euro
-Sonra biz inşa etmek istiyor ve onları biz kaliteli makineler ve bağlı üretmek istediğinize bağlı için bir lisans satın almak zorunda olacağını ekipman hakkında karar vermesi gerekiyor "Araçlar Üretim Araçlar imalatı Lisansı" aldı [1 - 5] altın fiyatları 10 başlar ve 5 yıldızlı bir lisans olarak 50 altın mal olacak bir noktada 10 adet ile artar.
Bunlar istenen ekipman inşa sağlayacak lisanslar şunlardır:
1. Üretim Araçları Üretim Araçları lisans
2. Gazeteler Baskı Makine imalatı lisansı
3. Et Üretim Ekipmanları imalatı lisansı
4. Üretim Makine imalatı Biletleri Yarışması lisans
5. Taşıma Ekipmanları İmalat Üretim lisansı
6. Gıda Üretim Makine imalatı lisansı
7. Üretim Makine imalatı Arms lisans
8. Metal İmalat Ekipmanları imalatı lisansı
9. Orman Ürünleri Makine imalatı lisansı
10. Üretim Makine imalatı Üzüm lisans
11. Üretim Makine imalatı Bahis Biletleri lisans
12. Üretim Makine imalatı Kumaşlar lisans
13. Üretim Makine imalatı Cum lisans
14. Kağıt Üretimi Makine imalatı lisansı
15. Pamuk Üretimi Ekipmanları imalatı lisansı
16. Üretim Makine imalatı Piyango Biletleri lisans
17. Üretim Makine imalatı Bankacılık Formlar lisans
18. Giyim Üretim Ekipmanları imalatı lisansı
19. Makine imalatı Üretim Evleri lisans
Bu 19 lisansların satın beş kalite ila 190 altın [27 €] kaliteli altın ve 950 [136 €] mal olacak
-Biz zaten üretim ekipman, hammadde, sadece bizimle meşgul ve ilk makine oluşturmak için bir işçi için beklemek zorunda zorunda. Şeyleri hızlandırmak için küçük bir sekme "İş" e gidin ve ikamet bölgesinde sunulan yüksek maaş olduğunu görmek ...... o "benim şirket" seçeneğini sekmesine geri dönün. Sekmesinde "Yönet" ve ardından seçeneğini seçin. "İş" ve orada biz pazar biraz daha yüksek ödeme seçeneğine sahip [0.1 listesinde bizi geçmek için yeterli] sunuyor
-Sonra bu sekmeyi geri gitmek tüm "benim şirket", "Yönet", "Dallar" gidin ve ülkenin her bölgesinde bir şube açmayı, böylece biz ülkenin her yerinde ürünlerimizi satabilirsiniz. Dikkat 1 Euro a dalıdır ... Eylül 9 € şube mal olacak ... bunlar gerekmez ... Firmanızı otomatik ev bir şube başlar böylece ..... ama satış yapmak istiyorsanız ......
-Tebrikler sadece ilk makine üretimi var, satışa koydu ve bekle.

Oyuna davet yoluyla üye olunabilmekte
Devet  linki http://www.anno1777.com/index.php?i=363404   

Related Posts

Anno1777 şirketler için üretim araçları
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.