19 Ocak 2013 Cumartesi

Anno1777 Oyunun mekanizmaları

Bu yazımız da sizler anno1777 para kazandıran online oyunda Oyunun mekanizmaları hakkında bilgiler verilecektir.
Ekonomi veya finans bahsediyoruz başlamadan önce, en oyun mekanizmaları gözden geçirelim. Burada bulacaksınız gibi sorulara cevaplar: Neden ürünleri tüketmek gerekiyor? ya neden diğer oyunculara göre daha düşük bir maaş var mı? Her oyuncu zaman içinde belli bir noktada durumunu karakterize beş göstergeleri bulunur. Bu gücü, ekonomik skoru, askeri puanı, saldırı noktaları ve savunma noktaları vardır. Bugüne kadar, en önemli göstergesi gücüdür. Bu dayanarak, size iş yerinde ne kadar üretken hesaplayabilir, zorlamak ne kadar bir çatışma, hem de size köle almak vergi var. Bir oyuncuya saldırmak ve o çatışma kaybettiğinde, o otomatik olarak köle olacağını unutmayın. O zamandan beri senin tüm o olan gelirlerden vergi ödeyecek. Köleler oyunda gelir en önemli kaynaklardan biridir. Sadece onlardan bir vergi alabilirim ama ücretsiz bir pazarda satmak veya satın alabilirsiniz. Eğer köle almak vergi gücüne bağlı olarak hesaplanır. Gücü, Ekonomik skoru ve verimlilik, savaşlar Askeri skoru ve süresi, saldırı noktaları ve toplam saldırı, Savunma: Bu nedenle, daha iyi oyun mekanizmalarını anlamak için, biz beş göstergelerin önemi hakkında bu sitede konuşacağız puan ve toplam savunmaKuvvetMukavemet farkla en önemli göstergesidir. Her sayfanın sol köşesinde değerini bulabilirsiniz. Bunun sonucu, toplam saldırı, topyekün savunma, verimlilik ve köleler alınan vergi hesaplanır. Dayanıklılık belirli ürünlerin tüketimine artar ve günlük aktivitesine bağlı olarak azalır. Biz aşağıda listelemek zaman gücünüz artar ve azalır. O gücü saatlik güncelleme olduğunu unutmayın.

Zaman Dayanıklılık artar:Tüketmek yiyecek. Gıda 5 kalite derecelerine sahiptir ve gücü artırmak için en hızlı yoldur. Onun kalitesine bağlı olarak, gücünü belli bir değerin (- 1 puan, 2 yıldız - 2 puan, vs 1 yıldız) ile artar. Sen 6 saatte bir kez yiyebilirsiniz. Yemek için sayfa Ürünler / Gıda gidin.Şarap içme. Şarap bir kalite derecesi yok ama zaman geçtikçe otomatik olarak değeri artar ve mukavemet artar aldı. Şarap yeni bir şişe gücü 1 noktası sunmaktadır. Şarap satılan değilse, bir cam tarafından sunulan gücü günde 0,4 puan ile her geçen gün artmaktadır. 150 gün sonra, şarap bir şişe olgunlaşır ve artık bir bardak şarap 60 güç nokta arasında bir azami kazanç verebilir diğer bir deyişle, kendi değerini arttırır. En fazla bir şişe her 24 saatte içebilirsiniz. Şarap içmek için, sayfa Ürünler / Şarap gidin.Sen giyinmişsin. Her giysi Eğer günde gücü belirli bir düzeyde bulunmaktadır. Giysiler 10 türleri (iç çamaşırı, çorap, eldiven, şapka, gömlek, bot, pantolon, ceket, mont ve burun) vardır. Her giysi beş kalite derecelerine sahiptir. Kalite seviyesine bağlı olarak gücü puan belirli bir numarası alacak ve bu özel giysi uzun sürer. Giysi parçalanabilir olduğunu unutmayın, bu bir süre sonra otomatik olarak envanter kaybolur iken anlamına gelir. Belli bir süre (bir eldiven, bir şapka ...) de, her tür tek bir giysi sahip olabilir. Giysi satın almak için, sayfa Ürünler / Giyim gidin.Onu bir evin içinde yaşıyoruz. Eğer bir evde yaşamak, her gün evin kalitesine bağlı olarak gücü puan belirli bir sayı olsun. Evler 5 kalite dereceleri vardır. Sınırsız yaşam süresine sahip tek ürünlerdir. One-yıldızlı evlerin günde beş gücü puan, iki yıldızlı evler, 10 sayı, 3 yıldızlı evler 15 sayı, 4 yıldızlı olanlar, 20 puan sunmak ve beş yıldızlı bir villa başına 25 gücü puan artış getiriyor gün. Eğer bir ev satın almak göze alamaz bunu kiralayabilirsiniz. Başka bir bölgeye taşırsanız, otomatik olarak evden taşımak unutmayın. Ev satın almak veya kiralamak için, ana menüden sayfaya Özellikler'i gidin.Bir makale okuyorum. Eğer ilk kez bir makale okumak her zaman sonunda, 1 welness puan alırsınız. Makaleler beş kalite dereceleri vardır ve diğer ürünlerin aksine onlar okurların oy bağlı olarak onların derece kazanmak. Her gün ürün sınırsız sayıda okuyabilir ancak bu şekilde 10'dan fazla gücü puan / gün alamazsınız. .Mukavemet azalır:Pr = P * 0.05 eşit bir yüzde ile otomatik olarak her saat. Eğer herhangi bir etkinliğe dahil olmasa bile, gücünü bu yüzdeye göre her saat azalır.Çalışırken .. Iş her saat için,% 1 ekstra kuvvet azalır. Bu bir gün işten sonra otomatik olarak hangi otomatik kaybetmek yüzdesi eklenir, başka bir% 8 gücü kaybetmek anlamına gelir.Eğer saldırı ya da saldırıya olsun mücadele zaman, her dövüşten sonra size güç% 1 oranında azalır.Eğer bir bölgeye yürüyerek diğerine seyahat etmek isterseniz yürüyerek yolculuk yaparken, sen% 1 gücü her 10 kilometre kaybedersiniz. Arabaları veya balon ile seyahat gücü kaybına neden olmaz.Eğer çok okumak, diğer bir deyişle, size kusursuz giyinmiş iseniz, bir sarayda yaşamak, sadece 5 yıldızlı biftek yemek ve iyi şarap içmek, günde 100 gücü puan üzerinden alabilirsiniz. Çalıştığınız ve 8 kez saldırı bir gün ise,% 40 güç kaybedersiniz. % 100 gücü bakımı tam olarak kolay bir iş değildir ve bazı durumlarda karlı değildir. İdeal güç bir oyuncu diğerine farklılık gösterir ve her zaman% 100 değildir.Ekonomik skoru ve verimlilikEkonomik skoru bir oyuncu tarafından şimdiye kadar elde iş deneyimi temsil eder. Her gün ekonomik skoru otomatik bir noktada azalır ve her çalışma gününün ardından, ekonomik skoru 2 puan artar. Her gün çalışan bir yeni oyuncunun üç ay sonra maksimum puanı ulaşacak, yani skoru minimum değer 10 ve maksimum değeri 100'dür. Verimlilik ekonomik puanı esas alınarak hesaplanır. Formül Pr = (P + PE) / 2 (Pr = verimlilik, p = akım gücü, ES = ekonomik skoru). Örneğin,% 40 'lik bir kuvvet ve 50 puan arasında bir ekonomik skor ile,% 45 verim ((50 + 40) / 2)' dir. Aldığınız ücret verimlilik esas alınarak hesaplanır çünkü Verimlilik son derece önemlidir. Iş sahipleri sunuyoruz Maaşlar% 100 verimlilik ile bir işçi içindir. Bir şirket 20 RON / saat ücret sunar ve% 20 verimliliğe sahip, diğer bir deyişle, yalnızca 4 RON / SAAT alacak. Bir artan verimlilik yüksek bir gelir sağlamaktadır.Saldırı noktaları ve toplam saldırıSaldırı silahların 10 tipi vardır. Onun kalitesine bağlı olarak her saldırı silahı, puan getiriyor. Bu noktaların toplamı saldırı noktaları temsil eder. Saldırı noktaları üzerinde ve güç dayalı olarak, toplam saldırı belirlenir. Formül = P% PA (saldırı noktaları bir yüzdesi olarak temsil gücü) AT. Bir savaş rakibin toplam savunma ile saldırganın toplam saldırı karşılaştırarak kazandı. Yüksek değere sahip oyuncu kazanır. A 34.21 toplam saldırı var ve oyuncu Örneğin, oyuncu B A oyuncusu kazanır, 33 bir savunma vardır. Eğer sadece düşük savunma veya en azından eşit oyunculara saldırır unutmayın. A oyuncusu saldırı rakibin savunma, saldırganın, yani A oyuncusu kazanır aynı ise.Savunma noktaları ve toplam savunmaSavunma silahları 10 tipi vardır. Her savunma silahı, onun kalitesine bağlı olarak, puan getiriyor. Bu noktaların toplamı savunma noktaları temsil eder. Savunma noktaları ve güç dayalı olarak, toplam savunma belirlenir. Formül = P% PA (savunma noktaları bir yüzdesi olarak temsil gücü) AT. Bir savaş rakibin toplam savunma ile saldırganın toplam saldırı karşılaştırarak tarafından kazanılır. Yüksek değere sahip oyuncu kazanır. A 34.21 toplam saldırı var ve oyuncu Örneğin, oyuncu B A oyuncusu kazanır, 33 bir savunma vardır. Eğer sadece düşük savunma veya en azından eşit oyunculara saldırır unutmayın. A oyuncusu saldırı rakibin savunma, saldırganın, yani A oyuncusu kazanır aynı ise.


Oyuna davet yoluyla üye olunabilmekte
Devet  linki http://www.anno1777.com/index.php?i=363404   
 

Related Posts

Anno1777 Oyunun mekanizmaları
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.