17 Ocak 2013 Perşembe

Anno1777 Restoran açmak için bilmeniz gerekenler

Restoran sahibi olmak için yapılması gerekenler 


Gıda Anno1777 en çok tüketilen ürün biridir, her yemek kalitesini dayalı sağlık artırır. Gıda 1 ve 5 sağlıklı yaşam noktaları / yemek arasındaki sağlar. En fazla 4 öğün / gün olabilir ama 12 rasyonlarla envanter sağlayabilmektedir. Yemek pişirmek ve satmak için bir restoran ve et gibi hammadde gerekir. Bir "My Şirketleri" sekmesine gidin gerekir restoran, ardından "Aç" sekmesini ve Finallly "Aç" Yeni Restoran oluşturmak için. Bu size 10 euro mal olacak, kişisel wallet.The şirket bu ammount 1 şubesi ve aktif 1 işyeri olacak olması gerekir.
Ne ben o iş yapmak gerekiyor?
Biz zaten Restoran için bir ad ve açıklama seçmiş üstlenecek, üretim araçları Yapmamız gereken sonraki şey bir restoran aquire etmektir ki, biz Restaurant araçlar "daha sonra" Makine "sekmesini seçerek bunu ve açılır menüden Üretim "sekmesinde, biz, bizim yeni oluşturulan şirket için bir satın kişisel cüzdanından ancak şirket cüzdanından ödemez olarak ilk para gerekli miktarda yatırım yaptık emin olacaktır.
Sonra "Hammadde", Açılan menüden "Et" seçeneğini seçin biz "Ürünler" sekmesine gidecek eti satın almak, Restoranlar hammadde olarak "Et" kullanmak, gıda üreten başlayabilirsiniz böylece Sonraki adım hammadde aquire olacak menü ve 20 kg almak, onlar şimdi, parayı şirket cüzdanından çekilecek yeterli olmalıdır. Biz 1.5 günlük yiyecek / 1 kg üretebilir. et.
Gıda üretmek edebilmek için bir lisans gerekir. Her kalite farklı bir derecesi ile lisanslar 5 tipi vardır:
Gıda üretim lisansı 1 yıldız - 10 ALTIN
Gıda üretim lisansı 2 yıldız - 20 ALTIN
Gıda üretim lisansı 3 yıldız - 30 ALTIN
Gıda üretim lisansı 4 yıldız - 40 ALTIN
Gıda üretim lisansı 5 yıldızlı - 50 ALTIN
Sizin restoran Benim Şirketler / Yönetim gidin ve istediğiniz / ihtiyaç lisans satın için bir lisans satın almak için.
-Biz işleri sekmesine gidersiniz şeyler hızlandırmak ve mevcut bölgede ödeniyor maaşları, en biz 2 tane var varsayalım kontrol etmek, gerekli araçları ve biz şimdi ihtiyacınız olan tüm işçi kiralamak için hammadde elde etmiş Listenin üst kısmında bizi almak için bizim şirket için 2.1 bir maaş koyacaktır. Ardından "Şirketler" sekmesinde "Yönetim", "Yönetim" e gidin ve maaş doldurun "İşyerlerinde" seçin ve Tamam'ı tıklatın Bunu yapmak için.
Biz gerekli hammadde, bir lisans elde etmiş oldum ve biz zaten bizim ilk gıda rasyonlarına üretilen Şimdi biz örneğin, diğer alanlarda odaklanmak gerekir: Eğer isterseniz daha fazla açmak gerekir böylece şirketin tek şube ile başlar yiyecek bir sürü insan için erişilebilir. "Benim Şirketleri" sekmesinde, "Yönetim", "Yönetim" ve nihayet "Dallar" gidin Bunu yapmak için, her yeni şube için 1 euro kişisel cüzdan talep edecektir açıldı, aynı işyeri için de geçerli. Ayrıca kendi kalitesine göre gıda için fiyatları ayarlamak unutma, bir kalite 5 gıda Açıkçası o kalitede 1 yemek daha pahalı olacak. Bunu yapmak için "Fiyatları" sekmesine tıklayın ve ardından iki kez "Yönetim", "Yönetim" e gidin ve.
Neden dalları önemlidir?
Başka bölgeden insanlar size bir şube kendi alanında açık olması gerekir satıyoruz gıdaya erişiminin olmasını istiyorsanız.

Related Posts

Anno1777 Restoran açmak için bilmeniz gerekenler
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.