5 Şubat 2013 Salı

Anno1777 Sıkça sorulan sorular 1

Neden giriş yapamıyorum?
Bu oluşabilir çeşitli nedenleri vardır. Öncelikle, kullanıcı adınızı ve şifrenizi doğru olduğundan emin olun. Onlar ise, yasak edilmediğinden emin olmak için mesaj panosu sahibi başvurun. Bu web sitesi sahibinin kendi ucunda bir yapılandırma hatası var da mümkündür, ve bunu düzeltmek gerekir.


Neden kayıt olmam gerekiyor?
Sen olmayabilir, bu mesajları gönderebilmek için kaydın şart olması gibi yönetim kurulu yöneticisine bağlıdır. Ancak; kaydı böyle sadece bunu yapmanız tavsiye edilir böylece birkaç dakika kayıt için gereken tanımlanabilir avatar belirleme, özel mesaj, kullanıcılar arası e-posta, grup üyeliği, vb gibi misafir kullanıcılar sahip değildir erişim verecektir.
Neden otomatik olarak çıkışım yapılıyor?
Eğer kontrol etmezseniz otomatik beni hatırla giriş yaptığınız kutusunda, kurulu sadece belirli bir süre için giriş yapmış tutacak. Bu kaydınızın başkaları tarafından kullanılması önlenir. Bağlı kalmak için kutuyu işaretleyin. Eğer bu kutucuğu göremiyorsanız, bu pano yöneticisinin bu özelliği pasif hale getirdiği anlamına gelir paylaşılan bir bilgisayar, kütüphane gibi, internet cafe, üniversite bilgisayar labaratuvarı gibi bu şekilde giriş yapmanız önerilmez.


Nasıl Çevrimiçi kullanıcı listesinde kullanıcı adımın görünmesini nasıl engelleyebilirim?
Kullanıcı Kontrol Paneliniz içerisinde "Mesaj panosu tercihleri" altında seçenek bulacaksınız Online olduğumu gizle . Bu seçeneği etkinleştirinEvetve sadece yöneticiler, moderatörler ve kendiniz için görünür. Bu durumda gizli bir kullanıcı olarak sayılacaksınız.


Şifremi kaybettim!
Panik yapmayın! Şifrenizi geri almak mümkün olmasa bile, kolayca sıfırlanabilir. Giriş sayfasını açıp tıklayın Şifremi unuttum .Talimatları uygulayın ve zaman kaybetmeden tekrar oturum gerekir.


Kayıt oldum ama giriş yapamıyorum!
Öncelikle, kullanıcı adınızı ve şifrenizi kontrol edin. Eğer onlar doğruysa, o zaman şu iki durumdan biri meydana gelmiş olabilir. COPPA desteği açıksa ve kayıt sırasında 13 yaşından küçük olduğunuzu belirttiyseniz, size gönderilen yönergeyi takip etmek zorunda kalacak. Bazı mesaj panoları yeni kayıtlarda ayrıca kendiniz ya giriş yapmadan önce bir yönetici tarafından ya aktif hale getirmesini zorunlu kılmaktadır; bu bilgi kayıt sırasında gösterilmiştir. Eğer bir e-posta aldıysanız, yönergeleri izleyin.Eğer bir e-posta almadıysanız, yanlış bir e-posta adresi vermiş olabilir, ya da e-posta bir istenmeyen posta filtresine takılmış olabilir. Eğer verdiğiniz e-posta adresinin doğru olduğundan eminseniz, bir yönetici ile iletişime geçmeyi deneyin.


Ben önce kayıt olmuştum ama artık giriş yapamıyorum?!
Bir yönetici bir sebepten dolayı hesabınızı deaktif etmiş ya da silmiş olabilir. Ayrıca, bazı mesaj panoları periyodik veritabanının boyutunu azaltmak için uzun bir süredir mesaj göndermeyen kullanıcıları kaldırın. Eğer bu olmuşsa, tekrar kayıt olmayı ve daha aktif bir katılım göstermeyi deneyin.


COPPA nedir?
COPPA, 1998 Çevirimiçi Çocuk Güvenliği ve Koruma Yasası, izin, potansiyel olarak ebeveyn izni veya yasal vasi onay bazı diğer yöntem yazdım 13 yaşından küçüklerin bilgi toplayabilmek Birleşik Devletleri gerektiren web sitelerine bir yasa 13 yaşından küçüklerden kişisel kimlik bilgilerinin toplanması. Bu birileri kaydettirmeye çalışırken ya da size kayıt çalıştığınız web sitesine sizin için geçerli eğer emin değilseniz, yardım için bir yasal danışman ile iletişime geçin. PhpBB size yasal öneriler sağlayamaz ve kayıt anlaşmasındaki kurallar dışında herhangi bir yasal bağlantı noktası olmadığını lütfen unutmayın.


Neden kayıt olamıyorum?
Bu web sitesi sahibinin IP adresinizi yasaklamış olabilir veya Kayıt olma girişiminizde kullanıcı adına izin vermemesi mümkündür. Web sitesi sahibi ayrıca yeni ziyaretçilerin giriş yapmasını önlemek için kaydı kapatmış olabilir. Yardım için bir site yöneticisiyle iletişime geçin.

"Tüm pano çerezlerini sil" ne yapar?
Siler doğrulanmış ve panoya bağlı kalmanızı sağlamak phpBB tarafından oluşturulan çerezleri "Tüm pano çerezlerini sil".Aynı zamanda, onlar mesaj panosu sahibi tarafından ayarlandıysa varsa izleme okumak gibi fonksiyonlar sağlar. Eğer giriş ya da çıkış problemleri yaşıyorsanız varsa, silme panosu çerezlerini yardımcı olabilir.


Oyuna davet yoluyla üye olunabilmekte
Devet  linki http://www.anno1777.com/index.php?i=363404   

Related Posts

Anno1777 Sıkça sorulan sorular 1
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.